Sunday, November 18, 2012

Frakt videresending industrien og miljømessige debatt

Verdens frakt videresending industrien er under angrep av noen miljømessige campaigners som tror at det er å ha en skadelig effekt på globale klimaendringer problemet.


Over de siste årene har miljømessige spørsmål flyttet høyere opp den politiske agendaen. Videre begynner et økende antall mennesker å gjenkjenne at det er behov å bli tatt alvorlig av alle, ikke bare en håndfull av øko-krigere vises som litt rare i fleste.


Som følge av dette har ulike grønne skatter innført i en rekke forskjellige steder og bekymring for miljøet var klart dokumentert av britiske kansler Gordon Browns nyeste budsjett.


Kanskje unsurprisingly derfor frakt videresending industri kommer under granskning. Mange er avhør om det kan gjøre mer til å bli mer grønt og svar introduserer en rekke transport selskaper 'grønne' initiativer. Forskyvning policyer, for eksempel er, som navnet skulle tilsi, utformet for å reparere noen av skade som er forårsaket av videresending frakt. Selskaper vedta policyen investere en viss mengde penger i miljøprosjekter og veldedighetsorganisasjoner hver gang de flyr cargo i utlandet.


Selv om dette er tydelig rosverdig, bør ideelt industrien også sikte på å redusere de samlede CO2-utslippene. Bestemte rapporter viser at mellom 4 og 7% av alle CO2 utslipp produsert av flytrafikken, ble forårsaket av air frakt videresending av industrien.


Håpet er at Kyoto-protokollen avtalen, som ble underskrevet av en rekke store europeiske land vil bidra til å redusere CO2-utslippene. Avtalen tar sikte på å redusere utslipp av sette grenseverdier for underskriver land mellom 2008 og 2012.


Miljøproblem plaguing verden kommer ikke til å forsvinne over natten, og vil ikke løses i Kyoto-protokollen for sluttbrukere og forskyvning policyer alene. Begge disse er imidlertid viktige trinn i prosessen trengs for å helbrede planeten og sikre alle våre futures.

No comments:

Post a Comment