En av de beste tingene om Internett er at det fører hele verden nærmere sammen. Når jobben er miljømessige årsaker og spre bevissthet om grønne levende, vet du hvor viktig nettet kan være å spre informasjon. Dette er grunnen til at ingen grønne eller miljøbevissthet kampanjen skal være uten et nettsted.
Å få informasjonen ut
Folk må all informasjon som er nødvendig for å ta en avgjørelse. Fordi media og reklame tilbyr bare én side av historien - sensationalist-versjon og versjon som selger - er det til deg å gi publikum resten av historien. Det er ikke lett å bekjempe informasjonskampanjer som er støttet av store penger. Men med et Web-område, har du maksimal eksponering for rimelig pris. En artikkel skrevet på en brosjyren skal bare leses av noen. Den samme artikkelen postet på Web-området skal leses av tusenvis. De som vil at informasjonen skal kunne finne den.
De sier at bilder kommunisere tusen ord, og i den grønne verdenen som er sant tusen ganger. Noen ganger folk trenger å se ødeleggelsen og skade ved siden av statistikken for å forstå hva som skjer, som det påvirker, og der.
Å bringe informasjon
Du kan holde oversikten over utviklingen ut i verden, er avhengig av hvor brede omfanget av kampanjen, en viktig del av å gi informasjon. Du må ha den mest oppdaterte informasjonen for å være på cutting edge av utviklingen i bevegelsen.
Med et Web-område finnes det en rekke måter å tillate folk å kontakte deg og report oppdateringer og nyheter i sitt område. En blogg er de mest populære forumet, med ulike seksjoner viet til ulike aspekter av årsak eller kanskje forskjellige stater, byer, fylker eller regioner. Tillater besøkende til webområdet ditt for å legge til hva som skjer rundt dem, er en flott måte å gi lokalsamfunn å være en aktiv del av deres lokale kampanje. Faktisk Internett er hjem til den nyeste inkarnasjonen av journalistikken: på gaten øyet vitner rapportering av nyhetene på en grasrotnivå i sanntid. Perfekt for grønne kampanjen!
Organisere massene
En annen måte som Web-området kan bidra til vekst av kampanjen er å hjelpe deg med å organisere din største ressurs: folk. Frivillige kan registrere deg for mannen booths på messer og konserter i sitt område eller for å skrive kampanjer hodet brev eller å få lokale bedrifter involvert.
Du kan ha et nettskjema for dem å fylle med deres informasjon slik at du kan organisere regionale lister og finne ut deres sterke sider, tidsplaner og spesielle interesse for kampanjen, slik at du bedre kan utnytte sine ferdigheter.
Presentere ditt tilfelle
Til slutt, når har du organisert informasjonen på en slik måte som å utdanne dem som er interessert i emnet kan bli informert, fokus bør deretter slå til dem du har å overbevise - lovgiverne.
Med koblinger til utrolig detaljerte kart på Google Earth, forsket og siste statistikk, personlige vitnesbyrd av velgerne, Petisjoner, grafikk og mer, vil Web-området ikke bare øke synligheten av kampanjen men informere folk som kan bidra til å endre de fysiske lovene.
No comments:
Post a Comment